Hai cu mine la cafea

8WSHroHaAH

O să ies cu tine la o cafea. Nu în centru, ci undeva la marginea capitalei, pe o terasă cu multe flori, unde tot ce-o să aud va fi vocea ta şi foarte probabil bătăile inimii mele.

O să fiu surprinsă de naturaleţea cu care zâmbeşti, de modul în care legi frazele cu atâta uşurinţă, de felul în care îmi atingi subtil braţul drept dându-mi fiori, de momentele de tăcere pe care ştii să le transformi într-un schimb de lumină al privirilor noastre.

O să povestim ore întregi şi o să uite noaptea de noi. Iar eu o să uit de mine. O să mă conduci acasă. O să-ţi simt parfumul invadându-mi fiinţa, dar o să înghit în sec. O să te sărut pe obraz de rămas bun, o să-ţi întorc spatele cu ochii închişi şi o să mă rog în sinea mea să mă suni şi a doua zi.

O să mă suni a doua zi. Şi a treia, şi a patra şi încă nişte ani la rând. O să alergăm ca nişte nebuni îndrăgostiţi pe străzi pustii şi o să ne facem planuri de viitor. O sa ne iubim cu toată puterea oaselor noastre şi o să avem impresia că suntem cei mai fericiţi oameni de pe pământ.

O să-mi dai un inel într-o zi de vară. O să simt broboane de transpiraţie pe şira spinării şi asta nu din cauza căldurii. O să mi se umezească ochii şi o să-ţi spun “da”. O să dăm petrecere mare. O să fie minunat.

O să treacă timpul. Şi noi odată cu el. O sa fim ocupaţi cu joburile şi cu orice altceva în afară de “noi”. O să dormim unul cu spatele la celălalt, iar eu o să dorm uneori în sufragerie. O să intervină rutina, o să ne plictisim, nu o să ne mai pese. O să devin irascibilă şi ciufută. O să devii delăsător şi neatent. O să-ţi ţin discuţii filozofice despre şosetele aruncate pe jos şi despre teancul de vase nespălate din bucătarie. O să oftezi, o să mă ignori şi o să ieşi la baută cu băieţii.

O să uiţi aniversările şi nu o să-mi mai cumperi flori nici măcar în luna lui Mărţişor. O să uiţi să mă mai îmbrăţişezi, să mă săruţi pe frunte sau să-mi spui o vorbă caldă.

O să încetez să mă mai aranjez ca înainte. O să-mi fie lene. O să uit să-ţi mai acord atenţie. O să stau până târziu la locul de muncă, cu ochii pironiţi în tavan, doar ca să nu vin acasă şi să-ţi văd faţa acră.

O să-mi vorbeşti atât de rar încât o să-ţi uit vocea. Şi mirosul, şi privirea, şi atingerea, şi culoarea ochilor, şi textura pielii şi sufletul. O să uit totul.

O să te cicălesc în fiecare zi, dar nu până la sfârşitul zilelelor noastre, căci momentul ăsta nu o să ne mai prindă pe amândoi în acelaşi loc.

O să-mi fac bagajul. Nu o sa fie mare. O să plec şi o să-ţi las tot. O să vreau doar să scap. Să trăiesc. Să simt.”

Eu: – Cam ăsta ar fi motivul pentru care nu vreau să ies cu tine.

Tăcere.

Eu: – Par nebună, nu?

El (râde zgomotos): – Nu, deloc. Doar că asta este o gandire foarte pesimistă. Şi până la urma urmei nu e neapărat nevoie ca ceea ce ai relatat tu să fie întocmai povestea noastră.

Eu: – Dar ar putea fi.

El: – Şi dacă nu o să te mai sun niciodată după prima întâlnire?

Eu (râd zgomotos): – Probabil o voi face eu.

3 gânduri despre „Hai cu mine la cafea

  1. Dar daca nu risti, s-ar putea sa nu castigi .. Cam asa sunt multe relatii, daca nu chiar toate , doar relatii banale , dar trebuie sa ne dam seama cum sa mentinem vie flacara..si fiecare isi da seama doar cand e in pielea lui. Frumos post , ma bucur ca te-am descoperit ! ❤

  2. Fatã cu flori în păr, ești superbă! Nu știu nici cum arăți, nici ce haine porți, nici câți ani ai, ce culoare are părul tău…Ei bine, nici nu vreau să știu. Te cunosc prin ceea ce scrii, îți simt sufletul și emoția trăirilor. Ești un om sensibil, un om frumos! Așa ar trebui să îl cunoaștem pe acel „el”: să îi vedem prima dată sufletul, apoi chipul. Să fie dragoaste la prima vedere a sufletului! În asta da, pot sa cred. Ar fi frumos să fie așa…
    Mă inspiri, abia aștept un nou post. Ți-am descoperit blogul de curând și mă bucur, sincer.

Lasă un răspuns

