Tu şi cafeaua

blblb

Niciodată n-am putut să îmi beau cafeaua înainte să te văd. Cafeaua mă agită, iar de tine nici nu mai zic: îmi scoţi inima din piept şi joci ping-pong cu ea cât e ziua de lungă, până o seci de sânge, de iubire şi de viaţă.

Tu nu ştii, dar buzele noastre au făcut dragoste în fiecare dimineaţă de toamnă în care te-am surprins citind ziarul la o masă, pe terasă. Buzele tale mi-au spus poveşti pe care gura ta n-a avut curaj să le mărturisească. Buzele mele s-au împletit sălbatic cu buzele tale în toate modurile posbile şi imposibile, apoi ţi-au gustat lacome pielea sărată şi s-au înecat cu parfumul părului tău răvăşit de vânt.

M-am cutremurat de fiecare dată când mi-am auzit numele rostit de glasul tău şi inevitabil m-am gândit şi la alte momente în care aş fi vrut să o faci: în întunericul unei camere goale, în bezna unei străzi pustii, la flacăra unei lumânări sau la lumina din ochii mei. Cum care lumină? Cum să nu o vezi dacă numai tu reuşesti să o aprinzi?

Niciodată n-am putut să te privesc în timp ce-mi beau cafeaua. Cafeaua îmi face sângele să alerge turbat prin vene, iar tu, tu mă alergi în mintea mea până mă laşi goală…din orice punct de vedere, din orice unghi, din orice perspectivă.

Şi ştii ce nu mai ştii? Cum plămânii mei au ars seri la rând de dorul mirosului tău, cum degetele mele ţi-au desenat linii imaginare pe pleoapele-ţi calde, cum ochii meu te-au devorat până ce n-a mai rămas nimic în ei…decât tu pe propria-mi retină.

Oare îţi mai aduci aminte de mine, de chipul meu sau măcar de rochia mea roşie?

Oare îţi pare rău că unele iubiri se termină înainte de a începe?

Eu da. Mie da.

4 gânduri despre „Tu şi cafeaua

  1. INSFARSIT! am asteptat o luna ca sa postezi. Nu stiu de ce dar am ajuns efectiv sa ma hranesc cu posturile tale. E o relaxare sa stau si sa le citesc. Trebuie neapart sa stiu cine esti ! Sa iti multumesc in fat din nou pentru tot ce scrii aici. Tu esti eu! Nici eu nu pot bea cafea in prezenta lui. Nu stiu de ce. Cu drag cea mai mare fana a ta ! :*
    P. S La multi ani ! An nou fericit !

  2. Haiii piscotel dragu. Asai ca o sa ma binecuvintezi cu un nou post de al tau cat mai repede. Am doua intrebari (si m-as bucura sa raspunzi) Cati ai ai? Esti din Bucuresti?
    p.s scuze ca te tot teriorizez la fiecare post cu opiniile mele.

Lasă un răspuns

