Sunt beat şi mi-e dor de tine

hand leg

Încă încerc să-mi dau seama de ce durează atât de mult să te dau uitării, să mă desprind de tine, de amintirea zilelelor cu noi şi de ideea că poate o să te întorci. Mă străduiesc, jur, dar inima mea e proastă, flămândă, extenuată şi câteodată mă întreb de unde naiba mai are putere să te iubească în halul ăsta.

E ciudat cum trece timpul, dar atingerile unor oameni care au plecat demult rămân atât de impregnate în pielea ta că încă îi mai simţi în tine. La fel de vii, la fel de cruzi. Dacă nici asta nu e dragoste, atunci spune-mi tu, iubito, ce e?

Mă uit de ore bune la ecranul telefonului, la numele tău, simt bubuituri în piept, dar nu pot nici măcar să clipesc. Mi-a amorţit mâna pe sticla goală de vin şi tot ce văd în jurul meu eşti tu, tot ce mă doare eşti tu, toate lucrurile după care tânjesc sunt la tine. Vezi? Sunt amorţit tot din cap până-n picioare şi tu eşti singurul om la care mă gândesc, singura fiinţă care îmi inundă simţurile şi face din mine ce vrea. Acum trei ani m-ai salvat, iar acum mă nimiceşti, probabil ţie ţi se pare corect. Mie mi se pare josnic.

Îmi fac curaj şi te apelez. Nu eu, alcoolul din vene. Regret în următoarea secundă că am făcut-o, dar acum e prea tarziu să mai închid. Poate nu o să răspunzi şi o să mă scuteşti de chinul vocii tale care e prea departe de a mea. Dar brusc nu mai sună, mi se opreşte inima, sau respiraţia, sau amândouă şi te aud somnoroasă la capătul celălalt al firului ” Iar ai băut? De ce nu poţi să bei şi tu ziua ca să nu mă mai suni la ore din astea? ”

Am stat aşa, n-am zis nimic. Mă mulţumeam chiar şi cu respiraţia ei. Ce era să o mai întreb când oricum nu înţelegeam o iotă din toate scuzele şi răspunsurile ei de rahat?

” O să închid acum. Sper că te-ai calmat.” îmi spune.

Să mă calmez? Sunt calm de luni de zile, de când ai supt tu viaţa din mine. De când mi-ai jurat goală în patul meu că o să-mi fii alături orice-ar fi. Cum poţi să scoţi din tine cuvinte care n-au nicio legatură cu realitatea?

Bine îmi spunea mie cineva că fiecare dintre noi ţine la cineva la care nu ar trebui. Felicitari, iubito, tu esti persoana aia!

2 gânduri despre „Sunt beat şi mi-e dor de tine

Lasă un răspuns

