N-ai pierdut nimic, femeie!

femeie

N-am fost niciodata o adepta a relatiilor serioase. Nu pentru ca eu personal nu sunt o persoana serioasa sau pentru ca nu sunt capabila de compromisuri sau pentru ca nu-mi doresc povesti frumoase cu printi si printese, ci pentru ca nu am gasit omul acela suficient de hotarat sa ma pastreze si dispus sa-mi arate ca toata treaba asta aproape imposibila care se numeste “relatie” merita efortul meu, merita sudoarea mea si merita sufletul meu.

Toata viata mea am fost inconjurata numai de barbati mediocrii care n-au avut nimic sa ma invete, poate doar cum sa trec mai usor peste dezamagiri. Adica peste ei. Barbati superficiali, lipsiti de ambitie, de determinare, fara niciun fel de scop maret in viata, barbati care pe langa sex nu aveau mare lucru de oferit. Si nu ma refer aici la lucrurile materiale, nici pe departe. Ci la lucrurile de suflet. Cred ca ei ar trebui sa inteleaga odata pentru totdeauna ca vrem lucruri de suflet, reale, care sa ne-atinga, care sa ne implineasca, care sa ne vindece, care sa ne faca sa ramanem langa ei…cu ei.

Inca nu mi-am pierdut definitiv speranta, dar cred ca nici mult nu mai am.

Stiu, la un moment dat in viata ta te-ai indragostit ca o nebuna. Cica te-ai indragostit. Apoi ai plecat tu, sau a plecat el, sau ati plecat amandoi. Nici nu conteaza. Tot ce conteaza e ca acum tu iti plangi de mila pe la toate colturile, bagi cu nemiluita borcane de Nutella in tine pentru ca vezi doamne suferinta scuza orice, dormi cate 3-4 ore chinuite pe noapte si iti lasi mintea aia terminata sa-ti convinga sufletul ca nu mai exsta nimeni altcineva pentru tine in lumea asta. Da-ti doua palme si iesi afara din casa! Ai atatea lucruri de vazut, atatea drumuri de batatorit, atatia oameni de cunoscut, atatea zile cu soare si atatea pahare cu vin de baut si tu chiar poti crede ca totul s-a terminat aici, acum? Abia incepe si nu glumesc!

Faptul ca el nu mai face parte din viata ta, nu inseamna nimic. Barbatii vin si pleaca atat de des, atat de usor, atat de banal si de natural, incat de cele mai multe ori ti-e si greu sa tii pasul cu ei. N-ai pierdut nimic, crede-ma! In cel mai rau caz te-ai pierdut pe tine si asta doar in momentele alea idioate in care ti-a trecut prin cap sa te schimbi doar ca sa-i faci lui pe plac.

Lasă un răspuns

