Unde esti si de ce nu vii?

unde esti

Cand toti oamenii care roiesc in jurul tau incep sa-ti puna constant o aceeasi unica si tampita intrebare asupra unei chestiuni din viata ta pe pe care nu poti spune ca o considerai neaparat o problema pana in momentul acela, incepi si tu sa reflectezi asupra acestui aspect si sa te intrebi la randul tau ce e in neregula cu tine.

N-am mai iubit demult pe nimeni. N-au mai incoltit de ani buni semintele dragostei prin mine, iar de fluturi nici nu mai zic, cred ca zboara mancand pamantul cand ajung in preajma stomacului meu. In directia opusa, nu ma intelegeti gresit.

Am luat-o pe o cale nu tocmai buna. Si-mi place. Ce detest, in schimb, este superficialitatea care m-a acaparat, nepasarea care si-a infipt degetele adanc in carnea mea, starea asta latenta in care ma aflu si care ma dezumanizeaza cu fiecare zi care trece. Am renuntat de buna voie sa mai cred in lucruri frumoase, adevarate si asta pentru ca asteptarea te face sa-ti smulgi parul din cap, sa imbatranesti inainte de termen. Se spune ca speranta e o curva. Nu, va spun eu, cea mai mare curva e asteptarea, pentru ca atunci cand astepti nu mai faci nimic altceva. Astepti si atat. In schimb cand ai speranta, parca ti se da un sut in fund sa lupti pentru tine.

Aud frecvent aceeasi intrebare idioata din partea colegilor, prietenilor, rudelor, ca am ajuns sa am reflux gastric de fiecare data cand ma gandesc la un eventual raspuns pe care l-as putea da si sa par si credibila in acelasi timp: ” Cum de esti tu asa frumoasa si desteapta, dar nu ti-ai gasit pe nimeni?” De tampita ce sunt, de-aia!

Sa ma lamureasca si pe mine cineva ce legatura are frumusetea cu faptul ca „nu ti-ai gasit pe cineva” ? La o adica, vi se pare voua ca oamenii aia pe langa care treceti zilnic pe strada si care se iubesc de mama focului sunt cei mai frumosi oameni din lume? Sau cei mai inteligenti oameni din lume? Mie personal, majoritatea imi par a fi oameni banali, mediocrii, care au avut o sansa, aceea de a fi in locul potrivit la momentul potrivit, ba mai mult decat atat, o sansa de care au stiut sa profite.

Oamenii fac o grava confuzie: faptul ca esti sau nu esti intr-o relatie nu are legatura neaparat cu aspectul fizic sau cu gradul de inteligenta, ci cu standardele fiecaruia si asteptarile noastre de la viata, cu temerile noastre, cu educatia noastra, cu sufletul nostru.

Fara sa ne dam seama, cei cu care ne petrecem timpul ne manipuleaza (poate nu in mod voit), pun presiune asupra noastra doar pentru ca drumul nostru nu seamana cu al lor, doar pentru ca in timp ce ei fac nunti, botezuri si toarna plozi pe banda rulanta, noi o ardem aiurea in pub-uri si ne multumim cu cate o aventura de-o noapte o data la nu stiu cate saptamani.

Nu face anumite lucruri doar de dragul de a le face, nu fi in rand cu lumea! Fii asa cum vrei tu, fii nebun, fii sarit de pe fix! Va veni o vreme cand nimic din tot ce faci acum nu va mai fi posibil! Si crede-ma, nu exista ceva mai urat pe lumea asta decat sa traiesti cu regrete!

6 gânduri despre „Unde esti si de ce nu vii?

  1. Am simtit un fior cand am citit articolul acesta. paca m-ai descris pe mine. mi se repeta la nesfarsit aceeasi intrebare. si ce e ciudta e ca aud intrebarea de la fet frumoase si continuare suna cam asa „eu sa fi fost asa frumoasa ca tine era deja tot la 2 zile cu altu”. „Nu te deranjeaza singuratatea?” Raspunsul e :nu ma deranjeaza. imi este bine asa.

    • Andreea, eu sunt pe principiul: „decat sa traiesc alaturi de cineva care nu ma face fericita, prefer sa stau singura.” In orice caz, inca mai am speranta si sper ca si tu. Chiar cred ca exista cineva pentru fiecare dintre noi. Succes, te pup 🙂

      • Da, si eu sunt pe aceelasi principiu si mi se pare ciudat ca multe din prietenele mele au avut 64845856696 de iubiti pentru ca ii schimbau tot la 2 saptamani. Si da, decat sa fiu cu cineva care nu ma face fericita mai bine sigura. Inca am speranta petntru ca nu vine sfarsitul maine. Desi nu am exclus faptu ca s-ar putea sa raman singura toata viata si nu m-ar deranja. :)) si eu te pup. :* 🙂

  2. Gândește-te că dacă ai primi tot ce iți dorești, nu ai mai avea motiv să lupți, să speri și să iubești. Deci vei sta în același loc, doar că vei avea alături o persoană la fel de pierdută ca tine. Este și un lucru bun, că el nu a sosit încă, căci el te-a făcut să scrii tot ce scrii atât de bine și să ne inspiri pe noi, umilii tăi cititori.
    Cu drag, una dintre ei.

Lasă un răspuns

