Vicii

Imagine

N-am luptat niciodata pentru nimeni. Am crezut mereu ca cine o sa ma vrea, o sa se straduiasca, o sa alerge sute de km prin ploaie si ninsoare pana la mine, o sa strabata munti si oceane ca sa ma prinda de mana, o sa faca orice…pentru mine. Iar eu o sa stau probabil cu fundul in sus si o sa ma uit la Grey’s Anatomy, asteptand sa aud soneria. Si dincolo de usa sa fie el, cu sudoarea curgandu-i pe fata, cu pulsul de 200 batai/minut si bratele transpirate gata sa ma prinda. Vezi sa nu!

Si nu, nu cred ca e vorba de egoism aici, cred ca e vorba de educatie. Pe cand eram in clasele primare tata imi spunea mereu sa fac intotdeauna ceea ce imi doresc, ce-mi cere inima, dar sa nu uit niciodata pe ce treapta imi uit demnitatea. Cred ca pe parcurs am inceput sa confund lupta pentru cineva cu o mandrie stupida la care nu am putut sa renunt niciodata. Si daca prin absurd, de maine incep sa lupt, de unde o sa stiu cand sa ma opresc? Cine o sa-mi spuna cat de departe pot sa merg? Si-acum o sa primesc raspunsul ala de romantic incurabil: “Inima!”… Pe dracu’!

Cand te apuci sa lupti pentru o persoana draga, orice limita pe care ti-ai trasat-o inca de la inceput se sterge cu timpul. Incepi sa dai din tine putin cate putin, apoi mai mult si tot mai mult. Stii ca daca ai ajuns pana aici, daca ai putut sa storci din tine atat, daca ai tras de tine in halul asta si inca esti viu, nu o sa te mai doboare nimic de acum incolo. Asa ca mergi in continuare pe drumul asta, pentru ca o inima obosita nu mai simte durere, face doar lucrul ala cu care s-a obisnuit de atata amar de vreme.

Asa ca nu lupt. Eu fug. Asta e activitatea mea preferata, asta fac de cand ma stiu. Am fugit, si culmea stiti care e? N-a venit nimeni dupa mine nici macar o data…

Lasă un răspuns

