Sunt un pic pic

couple

Nu e usor sa vorbesc despre asta, dar o sa incerc: am intalnit pe cineva.

Spun ca nu e usor pentru ca s-a intamplat totul atat de repede si fulgerator incat, inca imi e greu sa ma dezmeticesc, pare ireal. A fost pura intamplare, nu ma asteptam, a fost ca o lovitura de pumnal, ca o trezire la realitate.

Mi-a spus ceva, am spus si eu altceva si singurul lucru pe care mi-l mai amintesc e ca imi doream sa-mi petrec restul vietii purtand acea conversatie cu el. Acum am un nod in gat si un gol in stomac: daca este el cel pe care l-am asteptat atata timp?

Cand sunt cu el nu trebuie sa ma prefac, nu trebuie sa pretind ca sunt altcineva mai bun, nu trebuie sa ma ascund, nu trebuie sa mint. Langa el sunt eu si atat, iar asta ma sperie pentru ca face totul atat de neobisnuit de…simplu .

El e nebun si amuzant, e genul ala de barbat care te face sa razi cat e ziua de lunga, iar cand e plecat te face sa te gandesti la el cu ochii pironiti in tavan si pana la urma tot ajungi sa zambesti.

Stie ce sa zica si cand sa zica, stie cand sa taca, stie cand sa te ia in brate si cand sa te lase in pace. Cateodata ma uit la el si nu-mi vine sa cred ca exista, ca e chiar aici langa mine, in viata mea. E atat de bine incat am impresia ca nu mi se intampla mie, am impresia ca traiesc viata altcuiva sau ca o sa ma trezesc maine si el o sa fie visul cel frumos de aseara.

Mi s-a impregnat mirosul lui pe maneca dreapa a bluzei si acum stau cu nasul in ea pana o sa-l respir pe tot, pana nu o sa mai ramana nimic, pana o sa ma satur. Mi-e dor de el si doar ce a iesit acum 10 minute pe usa. Nu stiu ce e asta, nu stiu ce se intampla, n-am mai simtit demult nimic si acum o avalansa face prapad in mine.

Nu stiu de unde a aparut omul asta, dar cred m-a salvat.

Un gând despre „Sunt un pic pic

Lasă un răspuns

