Prinde-ma! Daca poti!

blog running

E bine acasa. E toamna, e racoare si miroase a frunze arse. In soba ard lemnele, dar si in sufletul meu arde ceva. Sunt o flacara care abia mai palpaie. Sunt obosita, dar nu vreau sa dorm. Poate ca am obosit sa ma tot intreb, am obosit sa ma straduiesc sa aflu raspunsuri. Am ajuns la concluzia ca viata trebuie traita fara sa stai prea mult pe ganduri, fara sa-ti calculezi fiecare miscare. E bine sa fii calculat, dar s-ar putea ca la un moment dat sa obosesti atat de tare, sa-ti extenuezi mintea atat de rau incat sa ai impresia ca o sa inceapa sa-ti sangereze.

As fi putut sa lupt pentru el, poate in felul asta nu mi-as mai plange de mila pe un blog anonim. As fi putut sa lupt fara sa depun un efort prea mare si stiu sigur ca as fi castigat. Dar as fi castigat in fata lui si as fi pierdut in fata mea.

Nu am suferit niciodata din dragoste in adevaratul sens al cuvantului. Niciun barbat nu a avut timp sa ma raneasca, am avut grija sa plec cu mult inainte ca asta sa se intample. Poate ca pana la urma aici e problema: sunt exagerat de precauta.

As fi vrut sa existe un barbat in viata mea care sa ma convinga sa raman. Sau cel putin sa ma convinga sa lupt atat de tare incat sa nu mai pot pleca. E gresit sa crezi ca undeva, candva, cineva o sa reuseasca asta?

Toata viata mea am facut un singur lucru, acel lucru la care ma pricep eu cel mai bine: sa fug. Am fugit pe toate strazile, toate bulevardele, toate aleile laturalnice si nimeni nu a indraznit vreodata sa ma opreasca. Asa ca mi-am continuat drumul. Fug si azi si o sa mai fug multa vreme de acum incolo pana cand la un moment dat voi ajunge la linia de sosire. Si sper ca acolo cineva o sa ma prinda, o sa ma opreasca naibii in loc, o sa ma stranga in brate asa transpirata si sleita de puteri si o sa ma convinga ca acum e momentul sa merg cu pasi marunti. O sa-i multumesc gafaind si-o sa plang de fericire.

Lasă un răspuns

