Poate nu acum, poate-n alta viata…

Imagine

I

Stau cu capul pe pieptul lui si ii ascult bataile inimii. Doamne, tare mai bate inima asta! El imi mangaie spatele gol si simt furnicaturi in tot corpul, ca atunci cand esti indragostit. Dar eu nu sunt indragostita, nu am cum sa ma indragostesc de un om ca el.

Ii simt rasuflarea pe fata mea. Are un miros dulce, de flori de vara. As vrea sa-l sarut, dar stiu ca nu pot. Daca fac asta o sa vada cat de vulnerabila sunt, o sa vada ca simt.

In schimb oftez si il strang tare in brate. Trag aer adanc in piept cu speranta ca mirosul lui o sa-mi fie de-ajuns maine dimineata cand o sa ma trezesc si el nu o sa mai fie aici.

Cateodata il surprind priviindu-ma. Si e o privire din aia ciudata, de copil nedumerit care nu intelege ce se intampla cu el. Cateodata am impresia ca ii pasa, ca ar vrea sa raman mai mult de o noapte, ca ar vrea sa raman pentru totdeauna.

Recunosc ca ma intreb de multe ori cum ar fi daca s-ar indragosti de mine, daca as putea sa-l fac sa simta, daca as putea sa-i trezesc sufletul ala gol si trist. Cum ar fi?

II

E o tacere intre noi care nu poate fi explicata in cuvinte. O tacere care nu doare, dar ma macina pe dinauntru, sapa prin mine si am impresia ca la un moment dat o sa iasa la suprafata, o sa ma perforeze. Stiu ca vrei sa spui ceva, dar nu poti. Si eu vreau sa spun orice, dar ma abtin pentru ca acela dintre noi care va ceda primul va iesi cel mai sifonat. Stiu ca inca ma simti, ca te gandesti la mine, ca mirosi perna pe care am dormit impreuna acum doua seri, ca ma vrei. Ce te opreste, ce te tine pe loc, spune-mi?

III

Azi mergeam linistita pe strada si la un moment dat trece un tip pe langa mine. Nu i-am vazut fata, tot ce stiu e ca mirosea ca el. Am tresarit. Mi-am adus aminte de tine in intuneric, de noi in intuneric. Ce amintire!

Lasă un răspuns

