O fata ca ea

blonde girl

Tocmai ce am deschis facebook-ul si ma loveste din plin, ca un bolovan direct in cap, poza ei…E minunata: cu ochii ei mari si albastri uitandu-se fix la mine, cu parul ei blond natural, buze superbe si pline, ten fara macar o imperfectiune, purtand o bluza alba care ii scoate in evidenta gatul lung, sexy si sanii fermi.

Si deodata simt cum ma doare, ma doare imaginea ei. Nici nu as putea vreodata sa ma intreb ce ai vazut la ea, as fi o ipocrita. Daca as fi fost barbat, daca as fi fost in locul tau si eu as fi vrut-o pe ea. E frumoasa, e mai frumoasa ca mine, poate e si mai desteapta ca mine, nu stiu, desi de asta sincer ma indoiesc profund.

Ma gandesc in fiecare zi la voi doi, la ea in patul tau, in care am dormit si eu odata in tricoul tau gri ce mirosea a tine. Ma gandesc la voi si o sa fac asta pana o sa mi se imprime imaginea voastra pe retina, pana o sa ma satur, pana o sa ma obisnuiesc cu ideea ca ai gasit ce cautai, ai gasit-o pe ea. O sa ma gandesc mult timp de-acum incolo, pana cand o sa va intalnesc intamplator pe strada si o sa fiu obisnuita demult cu conceptul de “voi doi”…poate asa o sa pot sa te salut zambind fals, fara sa mi se inece ochii in lacrimi. De ce m-ai lasat sa plec?

Ma uit la mai multe poze cu ea, hai fie, la toate pozele de pe profilul ei. God, cred ca sunt sute, dar nu conteaza, am rabdare. Nu rabdarea e ceea ce imi lipseste mie acum. E frumoasa ma, de ce e asa frumoasa, de ce nu-i gasesc niciun defect, macar unul ca sa ma simt si eu mai bine? As vrea sa ma bucur pentru tine, dar nu pot. Iar pentru ea nici atat, stiu ca o sa-i zdrobesti sufletul, doar stii ca la asta te pricepi cel mai bine.

Oftez si inchid facebook-ul, inchid laptop-ul, te inchid pe tine, pe voi, tot.

Ma bag in pat, pun capul pe perna, inchid ochii si mi te imaginez in dreapta mea, ca-n totdeauna. Inca mai sper ca o sa suni sa-mi spui ca n-a mai fost nimeni ca mine, nici macar ea, ca vrei aici, langa mine, in patul meu, in prima camera pe dreapta, la parter. Hai suna, sunt nerabdatoare sa-ti spun ca e prea tarziu acum!

Lasă un răspuns

