Prietenul meu cel mai bun

pr meu cel mai bun

Aseară nu am putut să dorm pentru că era prea frig și mă gândeam la tine. Am ieșit pe scări și am aprins o țigară. Nu, nu ca să o fumez, ci sa să o privesc cum arde cuminte câteva minute și-apoi se stinge. Așa ești tu. Ba nu, așa ai fost tu. Apoi am aprins alta și alta, și tot așa, până mi-au degerat mâinile și n-am mai putut să le mișc, până mi-am înecat ochii și nu am putut să-i mai țin deschși. Vezi ce-mi faci? Dar ce-ți pasă ție, nu-i așa?

Nu înțeleg de ce oamenii renunță la oameni degeaba. Bine, eu nu înțeleg multe lucruri, dar cu alea mă descurc. Ce nu înțeleg de fapt sunt persoanele care fac anumite chestii fără motiv, sau cu un motiv numai de ei știut, pe care nu numai că nu sunt în stare să-l explice, dar sunt și prea lași ca să o facă.

A început să plouă. Mărunt si des. Și mi-am adus aminte cum miroase părul tău în ploaie: a vanilie. Cel puțin așa îmi aduc aminte. Cred că ultimul lucru pe care îl uiți la un om pe care îl iubești e mirosul. Și crede-mă că mirosul tău necesită mulți ani și multe nopți albe ca să fie uitat.

Promit că este prima și ultima oară când scriu despre tine sau pentru tine. Așa că citește cu atenție rândurile astea. Ah, dar stai, am uitat că tu nu citești ce scriu eu!

Începe să răsară soarele pentru că e aproape dimineață. Mă ustură ochii, put a tutun și nefericire, dar nu mi-e somn. Vezi tu, dragul meu, am stat o noapte întreagă să-ți memorez chipul, de frică să nu dispară din amintirile mele pentru totdeauna. Cine a mai făcut asta pentru tine?

O să rămâi un capitol frumos, să știi, pentru că am învățat multe împreună, pentru că m-ai învățat multe. Să fii fericit, asta îți doresc, și în caz că vreodată vei deschide ochii, o să-mi pară rău pentru tine căci eu n-am să mai fiu aici.

Lasă un răspuns

